Портфоліо


1. Прізвище, ім'я, по батькові 
 Гранкіна Оксана Валентинівна

2. Повна дата народження  02 березня 1979 р.


3. Повна назва навчального закладу, де навчається
    Краматорська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8
    Краматорської міської ради


4. Предмет, який викладає  українська мова та література

5.Загальний стаж            20 років


6. Педагогічний стаж     15,5 років

7.Категорія, звання, винагороди    вища



8.  Повна домашня адреса  м. Краматорськ, вул. Ювілейна, буд. 26, кв. 82

9. Контактний телефон       м.т.  0668705084


10. Вид обдарованості, яку розвиває творча (інтелектуальна, практично-перетворювальна, художньо-естетична, комунікативно - організаторська, психомоторна) (підкреслити)

11.Досягнення за 3 навчальні роки (обласний, всеукраїнський, міжнародний рівень)

Навч.
рік

Обласний рівень
Всеукраїнський рівень
Міжнародний рівень
Назва заходу
Результат
Назва заходу
Результат
Назва заходу
Результат
2013-
2014н.р.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
І Всеукраїнський конкурс "Творчий учитель - обдарований учень"
публікації
(сайт: http://ostriv.in.ua)
 
 

12. Участь у конференціях,семінарах тощо (включаючи Інтернет-заходи)

Навчальний
рік

Обласний рівень
Всеукраїнський рівень
Міжнародний рівень
2011-2012 н.р.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2013-
2014н.р.
Творча група «У контексті світової літератури»,
керівник Ціко І.Г.
(м.Донецьк)
 
 
 
 
 
Лінгвістичне
Інтернет-змагання «Філолог-ерудит»
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
лауреат
ІV Всеукраїнська наукова конференція
(м.Слов’янськ)
виступ
І Міжнародній науковій конференції
«Нова лінгвістична парадигма: теоретичні і прикладні аспекти»
(м.Одеса)
 
ІІ Міжнародній науковій конференції
   «Мова – Література – Культура в контексті національних взаємозвязків»
(м.Словянськ)
 
ІІІ Міжнародна конференція «Прикладні науки і технології в США та Європі:
загальні проблемі та наукові відкриття» (м.Штутгарт)
 
Міжнародна наукова конференція
«Інноваційні процеси в лексиці та граматиці української мови»  (м.Луцьк)
 
ІІІ Міжнародна наукова конференція молодих вчених та студентів «Глухівські наукові читання –2013»
 
виступ,
публікація
 
 
 
 
 
 
 
 
 
виступ
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
публікація
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
виступ
 
 
 
 
 
 
 
 
 
виступ, публікація
2014-2015 н.р.
 Участь у конкурсі "Учитель року - 2015"
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

13. Публікації за 3 навчальні роки (назви статті, видання)


1. Словянський збірник.(Збірник наукових праць). – К.:Видавничий дім Дмитра Бураго, 2012. – Вип.17. – Ч.2. – С. 331-336.

Стаття «Кольоролексеми в поезії Спиридона Черкасенка».

2. Вісник Запорізького національного університету: Збірник наукових праць. Філологічні науки. – Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2013. – №1. – С.16-21.

Стаття «Використання онімних одиниць в історичній драмі С.Черкасенка «Северин Наливайко».

3. Вісник Запорізького національного університету: Збірник наукових праць. Філологічні науки. – Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2013. – №2. – 174 с.

Стаття «Словотвірні засоби увиразнення емоційності зниженої лексики та ніжних іменувань у драматичних творах Спиридона Черкасенка».

4. Збірник матеріалів ІІІ Міжнародної наукової конференції молодих вчених та студентів «Глухівські наукові читання –2013». – К.: Центр пам’яткознавства НАН України і УТОПІК, 2013. – С.172-174.

Стаття «Семантико-граматичні розряди фразеологічних одиниць у мовній тканині драматичних творів Спиридона Черкасенка».

5. Збірник наукових праць ІІІ Міжнародної конференції «Прикладні науки і технології в США та Європі: загальні проблемі та наукові відкриття» (Листопад11-12, 2013). – Нью-Йорк, США. – 2013. – 220 с.

Стаття «Функціонально-стилістичні можливості назв руху в мові драматичних творів Спиридона Черкасенка». С. 158-161.

6. Виховний захід учасника І Всеукраїнського конкурсу "Творчий вчитель - обдарований учень". Лінгвістична гра "Ох, не однаково мені, як ми говоримо…" (сайт: http://ostriv.in.ua).

7. Виховний захід учасника І Всеукраїнського конкурсу "Творчий вчитель - обдарований учень". "Как здорово, что все мы здесь сегодня собрались…"(Вечер встречи выпускников).

(сайт: http://ostriv.in.ua).

8. Виховний захід учасника І Всеукраїнського конкурсу "Творчий вчитель - обдарований учень". Літературна вітальня "Калейдоскоп мого рідного міста".

(сайт: http://ostriv.in.ua).

14. Інша інформація

Закінчила аспірантуру при ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», спеціальність 10.02.01 – українська мова (науковий керівник: доктор філологічних наук, професор Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ Поповський А.М.)

Із досвіду роботи

   Тема: Когнітивність і креативність мислення як основний аспект
розвитку творчих здібностей особистостей на уроках української
мови та літератури   (із досвіду роботи)
   Ідея досвіду полягає у виробленні певної сукупності технологій навчання
української словесності, що сприяють  розвитку когнітивного та креативного
мислення, умінь та навичок, а також інших інтелектуальних чинників у
сучасних школярів.
   Актуальність: на сучасному етапі розвитку освіти в українському
суспільстві постала потреба у творчих і конкурентноспроможних,
інтелектуально і духовно розвинених особистостях, яким притаманні такі
якості:
    - когнітивність та критичність мислення – дає людині змогу формулювати
вірогідні судження для розв’язання та аналізу проблем, ситуацій;
    - креативність та інтелектуальна допитливість – здатність особистості до
певних інновацій та оригінальності;
    - ІТ-обізнаність – використання учнями медіа та інфографіки;
- комунікативні навички – використання учнівством різних видів спілкування
(групова взаємодія, особистісна діяльність);
- здатність до самоосвіти та самоаналізу (підвищення рівня компетентності
особистості).

Когнітивні методи навчання:
 метод образного бачення (передбачає емоційно-образне дослідження
об’єкта);
 метод смислового бачення (спонукання учня до активної почуттєво-
розумової пізнавальної діяльності);
 метод морфологічного аналізу (перетворення теми шляхом об’єднання
різних елементів або явищ).

Креативні методи навчання:
 метод фокальних об’єктів (перенесення властивостей одного предмета на
інший);

метод «кроссенс»  (асоціативний ланцюжок, в основу якого покладено взаємозв'язок зображень);
 метод часових обмежень (вплив фактора часу на продуктивність розумової
праці);
 метод образної картинки (створення цілісного образу, його нерозчленоване
бачення);
 метод аглютинації (поєднання на основі парадоксу);
 метод нейролінгвістичного програмування (учень вносить свій стиль,
індивідуальність у те, що він робить);
 метод самоорганізації навчання (творчі дослідження, проекти, робота з
різноманітними джерелами)
 метод рецензій (уміння критично оцінити освітній продукт товариша);
 метод проектів (інформаційних, творчих, дослідницьких).

Прийоми інтерактивного навчання:

 навчальне портфоліо;
 ток-шоу;
 брейн-ринг;
  творчий диктант;
 літературний пінг-понг;
 резюме письменника / поета;
 чарівний квест;
 складання сонетів, сенканів, акровіршів;
 створення віршованих рядків із використанням сфрагіти (вживання імені чи
прізвища певного автора у написаному ним творі);
 створення каліграмів (візуальної поезії);
 уявна зустріч;
 портретні вікторини;
 літературний волейбол;
 види літературних диктантів (німий, графічний, асоціативний, цитатний,
лінійний, хронологічний, бліц-диктант, акродиктант)
 творча лабораторія учня.

Форми нестандартних уроків з мови та літератури:

 ток-шоу;
 рольова гра;
 урок-диспут;
 урок-круглий стіл;
 урок-знатерінт;
 майстер-клас «Юніор»;
 урок-літературно-музична композиція;
 урок-інтерв’ю;
 урок-психологічне дослідження;
 урок-конференція;
 урок-літературна екскурсія.

Сучасні технології навчання:
 технологія кооперативного навчання;
 технологія розвивального навчання;
 технологія інтерактивного навчання.
(додаток 3,4)

Детальніше

Результативність роботи (додаток 2)

Від творчого вчителя до обдарованого учня

   
 
 
 Досягнення моїх учнів
 







 
 

ДОДАТКИ

1. Тезаурус >>>>>>>>>>>>>>>>>> Переглянути
2. Моніторинг якості освіти >>>>> Переглянути
3. Алгоритм №1 >>>>>>>>>>>>>> Переглянути
4. Алгоритм №2 >>>>>>>>>>>>>> Переглянути

2 комментария:

  1. Коли я відвідала ваш блог, то впевнилась ,що ЗОШ№8-це справжня територія творчості!!

    ОтветитьУдалить